خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

قیمت آجر سفال در تهران


SNELLING ، کالیفرنیا - بیشتر روزها ، صحبت در اینجا در بین کشاورزان و تولیدکنندگان بادام در امتداد این طوفان سیاه و سفید دو خط 18 مایل از نزدیکترین رمپ در مورد گرمای هوا - همانطور که روزهای گرم تابستان مشخص است - و شکاف شکاف که نشان می دهد رویکرد فصل برداشت بادام

اما همچنین Kasteel Noz وجود دارد ، قلعه آجری برج دار با دو برج و یک تپه که کاسپر نوز ، یک پیمانکار 51 ساله که در هلند متولد شده است ، وسواس خود را تقریباً به طور کامل با دست ساخته است و آخر هفته ها را 20 سال گذشته

"آنها فکر می کنند عجیب و غریب است ، اما همه فقط آن را پذیرفته اند ،" Dan Mallory ، که در نزدیکی شرکت Robert Ferry Nut اداره می شود ، در مورد پروژه نهایی انجام خودتان در میان او گفت ، که از آن منظره ای برجسته و برجسته از نیمه گنبد وجود دارد. در یوسمیتی گاهی اوقات می توان از طریق دره مرکزی دره جلب کرد. "کاسپر بسیار دقیق است."
قيمت 2500ريال

قیمت آجر سفال در تهران
قیمت آجر سفال در تهران
شناخته شده است که آقای نوز ، یک پدر سه ساله است که یک پیکان شعله ور را از بالای قلعه به عنوان یک ژست جشن در مهمانی های تولد ، از چاله آتش سوزی پرتاب می کند. وی گفت: یک پیمانکار مستقل ، وی در ساختمان های کشاورزی ، از جمله اتاق های بخار بادام و گردو ، و همچنین اضافه کردن خانه های متوسط ​​و بازسازی - که برای آن هنوز تقاضا وجود دارد ، تخصص دارد ، وی گفت: علی رغم بحران سلب حق اقامه دعوی که توسط آنچه که او "آن" می نامد ، وجود دارد. ذهنیت "امروز-امروز"

به نظر نمی رسد که رضایت فوری در جهان بینی آقای نوز وجود دارد. اگرچه او تصمیم به ساختن یک قلعه نکشید ، اما نارضایتی از طرح های خود برای خانه ای که دارای یک ورودی بزرگ است ، سرانجام او را به منظره جوانی خود در 's-Hertogenbosch ، شهر غنی شده قرون وسطایی که خانه رنسانس بود بازگرداند. نقاش هیرونیموس بوش. آقای نوز یادآوری می کند که در آنجا ، "منظره های شب همه با قلعه ها روشن بود." "همه چیز با قلعه بسیار زیبا به نظر می رسد."
در ادامه مطلب اصلی را بخوانید

تبلیغات

این یک قلعه ساخته شده است. ساخت قلعه کاملاً دیگری است. به استثنای هشت ماه مرخصی به دلیل جراحات وارده در تصادف رانندگی ، آقای نوز در قلعه خود کار کرده است - که دقیقاً از حافظه کودکی طراحی شده است - هر آخر هفته از سال 1988 ، ملات خود را در ویلچر مخلوط کرده ، پیچ آهن را جعل می کند. قفل و سایر سخت افزارها ، ساختن درب بلوط و پله های مارپیچ صنوبر و گذاشتن آجر ، حدود 40000 و شمارش ، با دست (او گاهی اوقات از لیفتراک استفاده می کند). آقای نوز از جمله تخته سنگی برای بام ها ، وارداتی از چین و غرغره های عجیب و غریب ، تخمین می زند که تاکنون 150،000 دلار و 500 ساعت در سال هزینه کرده است.

برنامه بزرگ این است که آقای نوز و همسرش دایان ، بومی آیووا که به عنوان معاون آموزشی ویژه فعالیت می کند ، در اینجا بازنشسته شوند ، اگرچه این قلعه فقط نیمه تمام است و چهار برج دیگر نیز در آن قرار دارند. اشکال شبیه Rapunzel آن از طریق یک مخزن خشک شده ، حدود 15 دقیقه رانندگی از خانه Nozes در یک خیابان حومه ساکت در دنیر (جمعیت 3400 نفر) ، به صورت سورئالیستی بالا می رود. حتی در آنجا ، لمس نوز در حلقه بسکتبال متصل به یک برج ناقوس مینیاتوری در کنار جاده - با یک زنگ واقعی - و یک استخر ماهی داخل ساختمان در زیر راه پله ، که در حال حاضر بدون ماهی به دلیل نشت کند است ، آشکار است.
عکس
کاسپر نوز در راه پله یکی از برجکها. او آجر را گذاشت ، پلکان را ساخت و پنجرهای لکه دار را نصب کرد. اعتبار جیم ویلسون / نیویورک تایمز

آقای نوز برای اولین بار در سال 1977 به عنوان یک جوان 20 ساله در مرخصی خانوادگی به ایالات متحده سفر کرد. چند ماه بعد ، پدرش ، فرانسیس ، وکیل ثبت اختراع ، پسرش بلیط هواپیما به سان فرانسیسکو را خریداری کرد ، جایی که سرانجام آقای نوز شاگرد یک سازنده مرتفع شد. به نظر اروپایی او ، کالیفرنیا سرزمین موعود بود. "من به آن خانه های آمریكا نگاه كردم كه مشتی دو طرفه بودند ، و فكر می كردم ، پسربچه ، این آسان است - هر كسی می تواند یك خانه را در آمریكا بسازد."

تصور می شود که آقای نوز نخستین کسی است که با طرح ساختمان شهر Merced County برنامه هایی را برای یک قلعه قرون وسطایی ارائه می دهد. لیدیا کلاری ، سرپرست بازرس ساختمان شهرستان ، و یک معمار موظف بود که برنامه های خود را امضا کند و از وی خواسته شد که مقررات دولت و مقررات بار را برآورده سازد. خانم کلاری گفت که او از توجه غیر معمول آقای نوز به جزئیات مورد تعجب قرار گرفته است. وی گفت: "او در واقع پستی ها یا سوراخ هایی را برای پایه بتونی خالی می کرد ، بنابراین هیچ گونه گرد و خاک سست وجود نخواهد داشت."

روزی Buroughs ، که لبنیات ارگانیک مبتنی بر چمن در مجاورت قلعه است ، پیشرفت از همسایه خود را با جذابیت تماشا کرده است.

خانم بروف گفت: "او یک هدیه باورنکردنی از خلاقیت دارد." به طور محلی این قلعه به محلی برای شام های هالووین پتلوک و سفرهای میدانی رنسانس کلاس هفتم تبدیل شده است که در آن دانش آموزان با نودل استخر شنا می شوند.
عکس
یک کت و شلوار زره در ورودی قلعه که دارای یک تپه نیز هست. دایان نوز و نوه او اما هوبر حق دارند. اعتبار جیم ویلسون / نیویورک تایمز

اما همیشه چنین نیست. خانم بروف اولین ملاقاتش با آقای نوز را به یاد آورد. او گفت: "اسلحه ای به من كشیده شد." "ده سال بعد ، ما دوباره آگاهی یافتیم."

حتی قبل از قلعه ، منظره در حال تغییر بود ، چرا که مزارع باز مستعد خرد شدن ملخ ها جای خود را به باغ های بادام گرد و غبار داد. تکامل نتیجه تراکتورهای Caterpillar بود که می توانند از طریق سیستم های آبیاری قطره ای و قطره ای که به باغ ها اجازه می داد در دامنه کوهها و به دور از کانالهای دارای نیروی جاذبه رشد کنند ، پراکنده شوند.

امروزه باغهای بادام باغهای تفریحی غیر رسمی قلعه هستند ، گرچه معدودی در خارج از محله می دانند که وجود دارد. اما در روز کار ، ممکن است لحظه شکوه و عظمت خود را داشته باشد ، به عنوان مواد غذایی از Slow Food Nation در سانفرانسیسکو - در آنچه که به عنوان "بزرگترین جشن غذای آمریکایی در تاریخ" یاد شده است - لبنیات مبتنی بر چمن ، در قلعه متوقف می شوید. ناهار شراب و پنیرهای منطقه ای. راهنمای آنها جوئل سالاتین ، قهرمان چمنزار "معضل Omnivore" توسط مایکل پولان خواهد بود.

اما بعنوان یک خانه رویایی ، Kasteel Noz بعید است که تصورات رایج را برانگیزد
قيمت : 1850 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت