خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

قیمت آجر لفتون تهران


چهار دهه پول درآوردن ROOKE ASTOR بدون همسرش وینسنت که با مرگ وی در سال 1959 می خواست کنترل یک بنیاد خیریه به ارزش 60 میلیون دلار را کنترل کند ، امکان پذیر نبود.

آنچه کمتر شناخته شده است این است که چگونه وینسنت آستور با به ارث بردن ثروت خانواده به عنوان دانشجوی سال اول کالج ، از آن برای شکل دادن به یک حرفه غیرمعمول در املاک و مستغلات استفاده می کند که میراثی غنی و اصلی را در خیابانهای نیویورک به جای گذاشته است.

ثروت برای اولین بار توسط جان یعقوب آستور جمع آوری شد ، که در زمان فوت او در سال 1848 20 میلیون دلار جمع آوری کرده بود که بخش عمده آن در املاک و مستغلات بود. تا سال 1890 ، این پول توسط دو شعبه خانواده کنترل می شد ، یکی به سرپرستی جان یعقوب استور چهارم ، پدر وینسنت.
قيمت 1850ريال

قیمت آجر لفتون تهران
قیمت آجر لفتون تهران
وینسنت استور در سلامت ظریف رشد کرد. او در آوریل 1912 در هاروارد بود ، وقتی این کلمه آمد که تایتانیک به همراه پدرش در هیئت مدیره پایین رفته است. ناگهان ، ثروت 87 میلیون دلاری - 65 میلیون دلار از آن در املاک و مستغلات - روی جوانی فرود آمد که تنها اشتیاق اثبات شده آن برای اتومبیل های سریع بود.

اگر او به نوعی بازی می کرد ، به احتمال زیاد در کالج می ماند و کمک هزینه خود را نیز بالا می برد. اما او در نیویورک ماند و بیست و یکمین سالگرد تولدش ، در نوامبر سال 1912 ، وی را در دفتر آستور در خیابان 23 غربی 26 خیابان پیدا کرد که در جزییات مربوط به امپراطوری گسترده آستور غوطه ور بود.
در ادامه مطلب اصلی را بخوانید

    برای فروش
    برای اجاره

محله ، شهر ، پستی یا آدرس را وارد کنید
حداقل قیمت را انتخاب کنید
قیمت حداکثر را انتخاب کنید
تعداد اتاق خواب ها را انتخاب کنید
تعداد اتاق خواب ها را انتخاب کنید
خانه خود را لیست کنید

تبلیغات

به نظر می رسد اولین پروژه توسعه او یک انبار پاکدستی آجری در 4 خیابان نهم بود که وی در سال 1913 به پایان رساند.

در همان زمان او شروع به نوسازی فوق العاده ای غیرمعمول کرد ، که برای آن شرکت معماری Tracy & Swartwout را حفظ کرد.

با گرفتن گروهی از 10 خانه قدیمی به پشت در خیابانهای 43 و 44 درست در غرب میدان تایمز ، استور آنها را به عنوان یک مجتمع آپارتمانی مجزا با یک حیاط مرکزی ترکیب کرد. فقط یک چشمه ساده ، بعضی از درختان ، چند قطعه مبلمان و مقداری چمنزار طول کشید تا بناهای قدیمی به عنوان یک پناهگاه کوچک به داخل خانه تبدیل شود ، نمونه ای بسیار ابتدایی از آنچه بعداً یک روش معمول بود. مجتمع ، دادگاه وستور ، در سال 1925 از بین رفت و به جای ساختمان پارامونت جایگزین شد.

در سال 1914 ، استور پروژه بسیار بزرگ دیگری را آغاز کرد: آپارتمان 1 میلیون دلاری آستور در خیابان برادوی از خیابان 89 تا 90. در اینجا ، با همکاری با هنرمند و معمار چارلز پلات ، وی نمای آجری و سنگی را چنان دقیق باهم برپا کرد که ممکن است باعث ایجاد یک باشگاه خصوصی شود ، به جز اینکه دارای 13 طبقه است.

منتقدان معماری سالها شکایت داشتند که از آنجا که ساختمانها در ارتفاع بلند می شوند ، گوشه های آنها شروع به نگاه کردن به تنبلی کرده اند. پلات و استور در واقع کاری انجام داده اند. پروژه های بزرگ قرنیز دادگاه آستور از هشت پا ساخته شده است ، همانطور که در گذشته آثار تاریخی کلاسیک وجود دارد ، به رنگ طلا و قرمز رنگ شده است.

خانه آپارتمانی معمولی دارای حیاط خلوت پشتی بود ، اما پلات او را به باغ پناه برد. او چرخش های اتومبیل را در سایر ساختمانها متداول ترك كرد و به جای آن ، مجموعه ای از پیاده روی های آجری و مزارع را جایگزین كرد. هیچ کاری مانند آن در نیویورک انجام نشده است و طراحی آن یکی از متفکرترین شهر است.

پنج بلوک دور ، استور همزمان کار می کرد بر روی یک پروژه مربوط به علاقه های خود را در کشاورزی مدل: یک بازار مدل در 95th و برادوی ، در سال 1915 به پایان رسید. معماران او ، Tracy & Swartwout ، یک نمای آرکی بلند و یک طبقه از تراورتن متورم را توسعه دادند.

در زیر قرنیز یک یخ زدگی به طول 290 پا توسط ویلیام مكای كه یك تشریح بازار را نشان می داد ، با كشاورزان و فروشندگان گوشت ، ماهی ، مرغ ، میوه و سبزیجات در همه چیز ، از چرخ دستی های قرون وسطایی گرفته تا كامیون های موتوری حمل می كرد. ژول گورین ، یک هنرمند ، آگهی های تبلیغاتی برای پرچم های پرچم را طراحی کرد.

این که آستور معمولاً محصور نام خود را با حروف دو پا روی حصار ساختمانی نقاشی کرده است ، نشان می دهد که وی از نزدیک با این پروژه چقدر شناخته شده است. هدف او غذا تازه تر با قیمت های پایین تر بود.

در هنگام تکمیل بازار ، استور یک ساختمان اداری مخصوصاً زیبا در برادوی و خیابان وسی ساخت که توسط پلات نیز طراحی شده است. نیویورک تایمز پس از اتمام آن در سال 1916 آن را "ساختمان اداری هنری مرکز شهر" خواند. این آجر و آجرهای سنگ آهک زیبا و سنگ آهک چیزی شبیه به ساختار معمول اداری نبود ، بخشی از آن این بود که در هفت داستان ، برای دوره کم بود. ساختمان Woolworth که در سال 1913 یک بلوک شمال را به اتمام رساند ، هفت یا هشت برابر بلندتر بود.

در این مرحله ، انگیزه های خلاقانه آستور ناگهان به گرفتگی رفتند. این ممکن است ورود آمریکا به جنگ جهانی اول باشد ، یا شاید او متوجه شده است که نیت نیک او در حال تخلیه ثروت خانواده بوده است. بازار آستور در سال 1917 بسته شد و تخریب شده است.

در اواخر دهه 1920 ، استور تلاش خود را برای بازگرداندن بخشی از خیابان شرق انت ، سپس منطقه ای از آپارتمان های متوسط ​​، در یک آنکلاو مسکونی پرمحتوا بازگرداند.

اول ، او دو خانه آپارتمان خوش ذوق در خیابان 520 و 530 شرقی 86 خیابان ، همچنین توسط پلات ساخته است. وی سپس پلت یک آپارتمان مجلل در گوشه و کنار ، خیابان سنگ آهک 120 همه خیابان سنگین ، واقع در خیابان 85 ، طراحی کرد. این سه ساختمان از بسته هایی که آستور برای نور و هوا اضافی به دست آورد ، بهره بردند - یک لمس غیر منتظره در صورت گران بودن.

افسردگی فعالیت دوم ساختمان آستور را برای بار دوم کوتاه کرد ، اما او همچنان یک سرمایه گذار فعال در املاک و مستغلات بود. در سال 1957 ، مجله Fortune گفت که وی 100 تا 200 میلیون دلار ارزش دارد.

او تنها شش سال از ازدواج خود با بروك راسل كوسر مارشال سابق زندگی كرد. درگذشت وی در سال 1959 ، وی را در كنترل كلی بنیاد وینسنت آستور قرار داد. او هرگز بچه نداشته است. آستور 60 میلیون دلار در اختلاف شخصی خود باقی گذاشت
قيمت : 1850 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت